Tuesday, December 11, 2018

Γράμμα στον Αϊ Βασίλη

Πριν λίγες μέρες και εν όψη των εορτών, έστειλα ένα γράμμα στον Αϊ Βασίλη. Του εξηγούσα πόσο καλός και φρόνιμος ήμουν όλη τη χρονιά.

Ειδικά σε σχέση με την οινοποίηση, του έγραψα αναλυτικά πόσο πολύ διάβασα όλον τον προηγούμενο χρόνο, πόσο προσεκτικός ήμουν με τα σταφύλια όταν τα έκοψα, πόσο επιλεκτικός ήμουν όταν τα έσπασα, πόσο μαλακός ήμουν όταν τα πίεσα και πόσο υπομονετικός είμαι τώρα με το κρασί μου που ξεκουράζεται στις οινολάσπες του.

Αφού του έγραψα αναλυτικότατα ότι έχω κάνει μέχρι σήμερα, στο τέλος, του ζήτησα αν μπορεί και αν έχει το χρόνο, να μου φέρει ένα μικρό βαρελάκι, δρύινο, έτσι για να βάλω το κρασάκι μου να ξεκουραστεί λίγο στην ζεστασιά του ξύλου παρά που το έχω τώρα στο ψυχρό και άψυχο ανοξείδωτο δοχείο.

Σήμερα έλαβα την απάντηση του μαζί με ένα μικρό δεματάκι.

Αφού με επαινούσε για όλα αυτά που έκανα μέσα στην χρονιά δίνοντας μου τη συμβουλή να συνεχίσω έτσι, μου εξήγησε - πολύ ευγενικά οφείλω να πω - ότι για εφέτος δεν δικαιούμαι δώρο γιατί η οικογένεια μου έχει ξεπεράσει προ πολλού το ανώτατο όριο παράδοσης δώρων από τον Αϊ Βασίλη με τις επιστολές που είχαν προλάβει να στείλουν τα αγγελούδια μου πολύ πριν από εμένα.

Για να μην με στεναχωρήσει όμως και για να μην πάψω να πιστεύω σε αυτόν, μου έστειλε συμβολικά κάτι, έτσι για το καλό.

Καλές γιορτές με υγεία.







No comments:

Post a Comment