Friday, December 6, 2019

Virtual Reality

Επειδή δεν κάνει κρύο στην Ελλάδα και ειδικότερα στην Αττική και ακόμη πιο ειδικά στο υπόγειο του σπιτιού μου για να μπορέσω να βοηθήσω το κρασί να διαυγάσει, και να σταθεροποιηθεί εφαρμόζω το περιβόητο "χειμερινό ψύχος" με τεχνικό τρόπο. Έχω ρυθμίσει την αντλία ανακυκλοφορίας του νερού μέσα από το διπλό τοίχωμα, να δουλεύει μεταξύ 11,7 - 12,0oC και ταυτόχρονα την ψυκτική διάταξη να διατηρεί την θερμοκρασία του νερού μεταξύ 10,0oC - 11,00oC. Σε αυτές τις θερμοκρασίες έχω ήδη έντονη συμπύκνωση υγρασίας γύρω από τα εκτεθειμένα μέρη των σωληνώσεων οπότε και αναγκάστηκα να μονώσω τα πάνα επιμελώς.


Με αυτόν τον τρόπο το κρασί βρίσκεται σε σταθερή θερμοκρασία στους 12oC από τις αρχές Νοέμβρη. Έχω κλείσει δηλαδή 1 μήνα τώρα σε αυτή την θερμοκρασία.


Επόμενο βήμα, η αγορά δρύινου βαρελιού. Θα κάνω άλλη μία προσπάθεια να το ζητήσω από τον Αϊ Βασίλη αλλά αν και αυτή την φορά δεν μου το φέρει, δεν θα περιμένω άλλο.

No comments:

Post a Comment